Dynamics 365 for Customer Service

Bygg sterke kunderelasjoner ved å fokusere på optimal kundeopplevelse med applikasjonen Customer Service.

Mange spår at selve kundeopplevelsen vil være en bedrifts største differensiator i fremtidens kundeforhold. Med det mener man at en kunde vil i større grad vurdere en pålitelig og god kundeoppfølging foran parametere som pris og produktkvalitet.

Som privatpersoner kjenner vi på dette i hverdagen, der vi verdsetter leverandører som gir raske tilbakemeldinger på våre kundehenvendelser og samtidig viser med tydelighet at de kjenner historikken fra tidligere henvendelser vi har hatt med leverandøren.

Disse leverandørene opplever vi som pålitelige, serviceinnstilte og profesjonelle, og det viser seg at for mange av oss er dette det viktigste i en kunderelasjon.

Felles for de bedriftene som scorer høyt på kundeopplevelse er at de har et godt CRM-system, og at de har en klar og tydelig strategi på hva man skal bruke systemet til. 

FAKTA

Microsoft er et av verdens største programvareselskaper, og Peritus er norsk partner innen forretningssystemene Microsoft Dynamics.

Dynamics 365 for Customer Service er en applikasjon i CRM-delen Customer Engagement i Dynamics 365. Applikasjonen kan kjøpes enkeltvis eller som del av en pakke. 

Illustrasjonsbilde

Optimaliser kundeservicen

Innen Microsoft Dynamics 365 kan Customer Service være applikasjonen som innehar de viktigste funksjoner som gir organisasjoner mulighet til å administrere og optimalisere sin kundeservice. 

Customer Service er et verktøy for å motta, spore og vedlikeholde kommunikasjon med eksisterende kunder. Med Customer Service kan man kvalitetssikre kundehenvendelser og registrere henvendelsene for videre behandling av saken.

Customer Service er tilgjengelig på alle digitale flater og gir store fordeler enten du bruker stasjonær PC, mobil eller nettbrett.

​Dynamics 365 for Customer Service lar deg blant annet:

  • Spore kundeproblemer og knytte kommunikasjonen til kundekortet.
  • Registrere alle samhandlinger relatert til en sak.
  • Dele informasjon i kunnskapsbasen.
  • Opprette køer, og rute saker til de riktige kanalene i organisasjonen.
  • Opprette saker og spore servicenivåer via serviceavtaler. 
  • Definere servicevilkår via kundens rettigheter.
  • Administrere serviceytelse og produktivitet ved hjelp av rapporter og instrumentbord.
  • Opprette og planlegge servicer.
Illustrasjonsbilde

Mer informasjon?

Ta kontakt hvis du vil ha en uforpliktende samtale med oss for å finne ut om vi kan være en aktuell samarbeidspartner for din bedrift.

Hassan Jacobsen

Salgssjef

Ring meg gjerne på telefon: 
+47 400 24 020