Dynamics 365 for Project Service Automation

Dynamics 365 for Project Service Automation gir en ende-til-ende-løsning som bidrar til at salgs- og leveringsteam engasjerer kundene og leverer fakturerbare prosjekter i tide og innenfor budsjettet.

Dynamics 365 for Project Service Automation er tilgjengelig på alle digitale flater og gir store fordeler, enten du bruker stasjonær PC, telefon eller nettbrett.

FAKTA

Microsoft er et av verdens største programvareselskaper, og Peritus er norsk partner innen forretningssystemene Microsoft Dynamics.

Dynamics 365 for Project Service Automation er en applikasjon i CRM-delen Customer Engagement i Dynamics 365. Applikasjonen kan kjøpes enkeltvis eller som del av en pakke. 

Illustrasjonsbilde

Project Service Automation hjelper deg med å:

  • Estimere, gi tilbud og inngå kontrakter 
  • Planlegge og tilordne ressurser 
  • Muliggjøre teamsamarbeid 
  • Registrere tids-, utgifts- og fremdriftsdata for innsikt i sanntid og nøyaktig fakturering 

Følgende funksjoner er inkludert i denne applikasjonen:

Prosjektbaserte kontrakter

Prosjektbaserte kontrakter, relatere tilbud og ordrer til prosjektplaner, økonomiske estimater, pris på arbeidskraft og faktureringsordninger, for eksempel tid og materialer eller fast pris. Kontrakten uthever hovedmål, inkludert lønnsomhet og gjennomførbarhet.

Prosjektplanlegging

Visuell prosjektplanlegging og estimering inneholder foregående oppgaver, automatisk oppgaveplanlegging og visninger av salgs- og kostnadsinformasjon for tid og utgifter. Du kan bruke resultatplanen i tilbud og prosjektkontrakter.

Ressursbehandling

Ressursinformasjon inneholder ferdigheter og kompetanser for arbeidsstyrken. Du kan vise og filtrere ressurser basert på ferdigheter og tilgjengelighet, slik at du kan tilordne de riktige personene til de riktige prosjektene. Du kan også spore ressursutnyttelse og prognosemål.

Tid, utgifter og samarbeid

Teammedlemmer kan bruke web- eller mobilapper til å registrere tid og utgifter for flere prosjekter. Ledere kan enkelt godkjenne nye oppføringer og samtidig forstå de økonomiske konsekvensene av de nylig godkjente elementene. Alle teammedlemmer kan samarbeide med et Office 365-arbeidsområde som er opprettet for prosjektet.

Prosjektfakturering

Prosjektfakturaer gjenspeiler vilkårene i kontrakten og godkjent arbeid og utgifter. Den økonomiske innvirkningen av prosjektarbeid, inkludert kostnader, ikke-fakturerte fakturaer og fakturaer, registreres for bruk i analyse og integrering i økonomiske systemer.

Mer informasjon?

Ta kontakt hvis du vil ha en uforpliktende samtale med oss for å finne ut om vi kan være en aktuell samarbeidspartner for din bedrift.

Hassan Jacobsen

Salgssjef

Ring meg gjerne på telefon: 
+47 400 24 020